print

Boekhouder - verantwoordelijke administratie

Onbepaalde duur
|
Voltijds
Boekhouder

Heb je een liefde voor cijfers en een hart voor mensen? Heb je zin om aan de slag te gaan met de boekhouding van één of meerdere voorzieningen binnen onze groep? Dan is deze job iets voor jou! Je kan hierbij rekenen op de steun van collega’s, de stafmedewerker financiën, en de financieel directeur. Daarnaast neem je als administratief verantwoordelijke de leiding over de diensten onthaal en klinisch secretariaat, en heb je oog voor procesoptimalisatie van het administratief gebeuren. Je rapporteert aan de financieel directeur van de Groep. Je maakt deel uit van de dienst boekhouding van Groep.

Jobomschrijving

Als boekhouder – verantwoordelijke administratie sta je in voor volgende taken:

  • Voeren van de leveranciersboekhouding van voorzieningen;
    • Controleren en inboeken facturen
    • Opmaken van betalingsbestanden

 

  • Supervisie van de debiteurenboekhouding van de voorzieningen;
    • Globale opvolging van het debiteurenproces

 

  • Begrotingsopmaak, de afsluiting en financiële rapportering van de voorzieningen.

 

  • Aanspreekpunt voor de diensten klinisch secretariaat en onthaal;
    • Rooster- en vakantieplanning
    • Opvolging van de medewerkers
    • Faciliteren van een klantgerichte werking

 

  • Ad hoc projecten binnen het financieel departement;
    • Mee opzetten van een analytische boekhoudstructuur, via kostenplaatsen
    • Back-up naar BTW aangiftes
    • Supervisie facturatieflow diensten geestelijke gezondheidszorg

Profiel

  • Je beschikt over een bachelordiploma accounting/finance, of kunt gelijkwaardige ervaring voorleggen.
  • Je hebt kennis van de zorg- of de ouderensector, of je bent bereid om je in te werken.
  • Je hebt een gevorderde kennis op vlak van Excel en beschikt over een goede kennis van andere MS office tools (Word / Powerpoint /…).
  • Je combineert analytische vaardigheden met een sterk probleemoplossend denkvermogen.
  • Je bent accuraat, nauwkeurig en discreet.

Aanbod

  • Een voltijdse functie binnen het financiële team, dat je de opportuniteit biedt om te groeien tot een expert in boekhouding en administratie voor zorgvoorzieningen.
  • Een correcte verloning, passend bij jouw kunde, ervaring en anciënniteit.
  • Extra legale voordelen zoals vergoeding woon-werkverkeer, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, voordelenplatform Ekivita en een aantrekkelijke verlofregeling.
  • Ruime parkeergelegenheid en veilige fietsenstalling.
  • Een warme werkomgeving in Kortrijk, waarin jij het verschil maakt.

Solliciteer nu

Wil jij als boekhouder - verantwoordelijke administratie jouw steentje bijdragen aan onze organisatie? Heb je goesting in deze uitdaging tussen een sterk team van bezielde collega’s? Solliciteer hier en hopelijk word jij binnenkort onze nieuwe collega. We nemen zo snel mogelijk contact op.

 

Solliciteer (C.V. + motivatiebrief) ter attentie van dhr. Stefan Van Neste, financieel directeur vzw Groep Zorg H. Familie (stefan.vanneste@zorghf.be - 0478/78.23.35).